keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuoden eka

Mä olen niin ylpeä itsestäni, kun olen oppinut ompelemaan myös aikuisille. Vuoden eka ompelus on ihan ittelle.

Trikoo triteksiltä ja kaava vanha tuttu OB 2/08 Pintuck-tunika tai onhan tuo kaava jo muutoksia kokenut, en vaan muista mitä, siitä on tullut minun muotoinen :)


Tammikuun vietän kankaatonta eli en osta uusia kankaita vaan tuhoan vanhoja. Tässäpä varastot. Kaapissa, korisysteemissä ja noissa kolmessa laatikossa aarteeni ovat ja tämän enempää eivät saa kyllä varastot kasvaa.



Sisko tuossa äsken soitteli käyneensä Triteksillä ja tuovansa ommeltavaa, siis hänen kankaitaan, joista ommellaan hänelle eli en ole langennut heti alkuunsa. Lupasi ompelupalkaksi ostavansa minulle vähän omepelulankoja ja jopa uudet saumurilangat :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti