lauantai 9. maaliskuuta 2013

Paistetta

Minulta ei tullutkaan sitä ihastuksen huokausta kun Verson Puodin paiste saapui kotiin. Olin suunnitellut yhdistää sitä aurinko-kunkku kankaaseen, mutta keltaiset olivatkin eri sävyisiä.

Kangasta oli vain 50cm ja suunnitelmat meni ihan uusiksi. Sitten tytär vielä varasi kankaan itselleen ja hänhän käyttää jo kokoa 134cm. Mittailua ja miettimistä, aika paljon miettimistä... huppu väärään langansuuntaan ja viimehetken applikaatio päätös (koska kangas ei riittänyt taskuihin).

Nyt mä tykkäänkin tästä paisteesta ja varsinkin tuota tytöstä joka hupparissa paistattelee :)




Tuli muuten tehokkaasti hyötykäyttöön se 50cm ei tosiaan kummosta silppua jäänyt. Hyvä niin, mun tilkkulootani pursuilevat.

3 kommenttia:

  1. Upea paita!
    Miten mä en huomannut, että eri sävyä olisi?
    Samat oli nimittäin aatokset aurinkoja aurinkokuninkaan kanssa ja hurmurikissojen myös...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun paloissa oli pieni mutta niin selvä väriero, että en viitsinyt yhdistää. Ja ehkä hyvä niin, koska tästä tuli aika kiva. Ja nyt on kunkuillekkin uusi suunnitelma jo mielessä :)
      Kuningas oli tummempi ja vähän "sinappisempi". Paiste selvästi haaleampi, näissä kuvissa näyttää mielestäni kirkkaammalta keltaiselta kuin luonnossa, ehkä tuo pinkki korostaa sitä keltaisen kirkkautta jotenkin.

      Poista
  2. Ihana, ja tuo applikaatio on niin sopiva. Kesäistä auringonpaistetta ja kirsikoita odotellessa.

    VastaaPoista